Функционалности на PANTHEON – Базово кадрово дело – кадрова карта
С PANTHEON могат да се поддържат различни записи на служители, независимо дали са на пълно работно време, на непълно работно време, студенти, стажанти или бивши служители. За всеки служител можете да създадете лична карта, в която да въведете неговите лични данни и всички останали фирмени данни – така имате запис на вашите служители на едно място.
Бизнес програмата PANTHEON е съвместима с GDPR
Личната информация се предоставя в съответствие с GDPR. Достъпът до поверителна информация е деактивиран от механизъм за оторизация.
Основните записи на персонала включват:
- проследяване на данни в трудова книжка (изчисляване на работно време, годишнини…), проследяване на данни в трудова книжка (изчисляване на стаж, годишнина…),
- проследяване на информация за членове на семейството, разрешителни за работа, лични карти, документи,
- проследяване на отсъствието (изчисление, отчети, история) по формулите за изчисляване на отсъствието или влизането за (различни компании, работни места, служители) и вземане на необходимите решения,
- проследяване на различни отсъствия от работа, като отпуск по болест, студентски отпуск и импортиране от Excel файл,
- проследяване на времето и интеграция с четци за време,
- командировъчни заповеди