Функционалности на PANTHEON – Business intelligence – анализи, отчети, планиране
Анализ
ZEUS анализът е предназначен за не много активни потребители, които използват метода на работа „drag and drop“, както и за по-активни потребители, които могат да се възползват максимално от всички възможности, предлагани от ZEUS анализа. Аналитичните възможности на анализа ZEUS се компилират с помощта на осеви таблици и осеви графики, които предлагат функции като завъртане в различни измерения и филтриране с помощта на допълнителни функционалности като завъртане (свързване на материални документи и енкодери), индекси, експортиране в Excel, запазване и др.
- лесна употреба (плъзгане и пускане)
- виртуална таблица с всички OLAP функционалности (разбивка надолу, разбивка през обобщена точка, филтриране и други)
- чрез двукратно щракване върху данните получаваме достъп до файла, който е свързан с други документи, които заедно правят данни
- голям брой опции за настройка (сортиране, ограничаване, индекси, суми и др.)
- проследяване на количества, стойности, RVC и др
- преглед на модулната структура (продажби, доставки, финанси, инвентар и др.)
- „кликване“ експортиране в Excel
- виртуална диаграма с всички OLAP функционалности (разбивка надолу, разбивка, завъртане, филтриране и други)
- графични дисплеи
- възможност за 3D графичен анализ
- „one click“ експортиране на диаграма в .gif файл
- функцията drill-though – свързване на документи и енкодери, които са част от анализа
- анализ по дни, месеци, тримесечия, години
Бизнес отчети
Когато разработвахме отчетите, ние първо се заехме да разработим нещо лесно за използване от потребителите, което е „генериране на отчети в четири стъпки“. Както подсказва самото име, с помощта на отчетите ZEUS е възможно да се създаде друг отчет от готов отчет и с допълнителни настройки в четири лесни стъпки. Разбира се, възможно е да отпечатате, запазите, експортирате всеки от тези новосъздадени отчети в Excel и т.н. Справките могат да бъдат таблични и графични.
- просто създаване („ZEUS отчети в четири стъпки“),
- редица предложени отчети,
- голям брой опции за настройка (филтриране, сортиране, ограничаване, индекси и др.),
- възможност за запазване на настройките,
- проследяване на количеството, RVC стойности и др
- преглед на модулната структура (продажби, доставки, финанси, инвентар и т.н.),
- експортиране в Excel „с едно кликване“,
- графичен дисплей,
- възможност за 3D графичен отчет,
- дневни, месечни, тримесечни, годишни отчети
- подробни инструкции с примери и разяснения на отделните доклади.
Планиране
Не забравихме желанията на потребителите по време на разработването на Плановете. Планирането е разрешено за различните отдели, продажби, доставки, заплати и финанси; за желаната времева рамка и според желаните параметри (предмет, държава, статия, класификация, отдели…). Планирането на данни с помощта на индекси, разлики и кумулативи може бързо да се сравни с реализираните данни. В допълнение към горното, планирането разполага с други разширени инструменти, като например генератора на планове, който може да планира автоматично въз основа на предишни реализации и увеличения/намаления.
- лесно използване
- детайлно планиране по различни параметри
- преглед по модулна структура (продажби, доставки, финанси, заплати и др.)
- инструмент „генератор на планове“ – за просто (автоматично) планиране на базата на предишна реализация,
- „едно кликване“ експорт в Excel
- експортиране в Excel, със защита с парола
- прости примери за планове с реализация (разлика, индекси, кумулативи и др.)
- връзка с подходящи дистрибутори,
- планиране по месеци, тримесечие и годишно
- възможност за симулация и сравнение на различни сценарии (оптимистично, песимистично и реалистично планиране).
Включено в лицензите
Datalab Bulgaria Ltd.
бул. „Александър Стамболийски“ 84,
1303 София
Bulgaria