Функционалности на PANTHEON – Складове, Наличност и Инвентар
PANTHEON обхваща всички ключови процеси в склада и осигурява пълен преглед на състоянието на наличностите. Прегледът на инвентара и поръчките е бърз и лесен чрез автоматизирания процес и гарантира оптимално състояние на продукта и инвентара.
Тъй като PANTHEON покрива и останалите процеси във фирмата, складът е свързан с други отдели (напр. Продажби, Производство, Финанси и др.). Когато всички данни са на едно място, бизнес процесите в организацията са единни и по-бързи.
Складовете и наличност включват:
- просто прехвърляне на стоки между складове
- редица начини за проследяване на наличност (виж текуща наличност, виж минимална наличност, виж безплатна наличност)
- проследяване на сериен номер (включено в LX, LT, RE, SE, ME, GE, MF)
- възможност за автоматично създаване на междускладов трансфер от поръчка или друг документ (включен в LX, LT, RE, SE, ME, GE, MF)
- създаване на експортно/импортна складова калкулация
- складова наличност
- поддръжка на митнически склад (включена в RE, SE, ME, GE, MF)