PANTHEON функционалности – Сервис
Функционалността на услугата Сервиз е предназначена за фирми, които извършват сервизна дейност или дават гаранция за продаваните продукти.
Склад за рекламации
Характерно за услугата Услуга е, че входящият и изходящият трафик трябва да са еднакви. Колкото части сме получили, толкова трябва и да издадем, да ги разменим с други или да ги затворим с издадените или получени, одобрени и обратно. Ето защо складовете за рекламиране са предефинирани за индустрията на услугите, където инвентарът се управлява количествено и по стойност.
Поръчка на услугите
За да проследим оплакванията на клиентите, в програмата е налична „Сервизна поръчка“, с която поемаме повредената стока и я връщаме след корекция, замяна с друг продукт или затваряне с одобрение. Програмата също така проверява дали клиентът наистина е закупил продукта от нас, с какъв документ и дали продуктът е все още в гаранция. Освен това, в зависимост от това дали продуктите са в гаранционен срок или не, програмата предлага възможност за връщане на рекламирания продукт.
Оплакване от клиент
- поддръжка за вашата услуга
- поддръжка за нуждите на искове и поръчки за услуги
- гаранционен мониторинг
- управление на продуктите по серийни номера, купувачи и гаранционни срокове
- преглед и изчисляване на задълженията на клиента
- издаване на заместващи продукти
- таксуване за заявки за услуги
- свързване на заявки за услуги с одобрения
Оплаквания от доставчици
Проследяването на рекламации към доставчици, т.е. продукти, които изпращаме на доставчици за рекламация, се осъществява чрез документа за издаване на повредени продукти към доставчика, който след това получаваме обратно и в случай, че получим одобрение от доставчика, ние затворете жалбата.
Преглед на отворени / затворени рекламации на клиенти и доставчици и тяхното съдържание, включено в поръчките за услуги.
- Автоматично създаване на бележка за изпращане на вземания към доставчика въз основа на получени фактури и състояние на склада,
- Възможност за затваряне на заявки за услуги със сменени продукти и свързване на заявки с одобрения,
- Изчисляване на задължението на доставчика от искове за рекламация
Изчисляване на Оплаквания
Сервизният модул съдържа и калкулация на жалби, решени и неразрешени. Изчисленията могат да се правят отделно за получени и отделно за издадени заявки и комбинирани за двете.
Сервизният модел е предназначен и за периодично изчисляване на сервизни интервенции.
Включено в лицензите
Datalab Bulgaria Ltd.
бул. „Александър Стамболийски“ 84,
1303 София
Bulgaria